Hi wassup hello

- ft. Would You by Khalid

So I tengah makan laksa right now, tetiba rasa nak buka blog then I pun buka laptop dan terus create blog ini. That's all, so simple. So sebenarnya dah banyak kali buat blog tapi selalu terbengkalai separuh jalan sampai ke sudah tak update. Tak sure faktor apa, busy barangkali (padahal takde life pun haha) faktor capaian internet dan sebagainya. But, I lama dah terdetik nak buka blog balik, sebabnya I tengah cuti 2 bulan, mungkin boleh banyak merepek or share or anything macam gitu leh ceritanya. Plus, semalam (yang ni cerita betul tak tipu) bahawa, saya telah termimpi untuk buat blog untuk share benda-benda saya actually minat like fashion and all gitu. Maksudnya, blog ni takde acah-acah hots ke, takdelah awek awek sangat, campur rojak bungkus ikat tepi satu je. (sorry lah kalau vocabulary susah nak faham or too merepek, maapin) Blog ni juga, mungkin tempat I meluah atau men-judge certain people fuh gitu, who am I to judge, but don't ya forget people do judge so do you (nah, don't lie, hips don't lie shakira shakira) Satu je nak cakap, kalau tidak berkenan with everything that I'm going to talk about or write, nampak tak butang merah kat atas tu yang ada "X" sila tekan maka dengan itu, terpadamlah blog ini, get me? Hell yuh.

Sebelum anda culture shock dengan saya, bahasa-bahasa saya dan blog saya, first of all, in the beningingggggg, saya mau bagitau ni saya ni orang Sabah, so mungkin I'm going to use some Sabahan words (not some, banyak) ayat-ayat saya ka, cursing words and all hehek kbye. Second thing, bukan mau tembirang cakap semenanjung atau kehel, tapi saya study somewhere in Semenanjung Malaysia so might be mixing it up, okay people? Yah, lahve ya gais. Third, maybe I will use some bad/ cursing words in my blog, disini saya mau minta maaf awal-awal if I tertulis one day okay? Saya hanyalah insan biasa, doakan yang terbaik untuk saya but I will try my best not to, okay peeps? You good? Yuh.
But anyway, it's December already my month. (so random idk) maybe that's all for now,


Let you be you, let me be me, be the best version of you, 
Love, A.

P/s: Sorry lah blog masih in basic mode, template free, blog still in renovation sampai saya ada mouse baru, susah mengedit tiada mouse bye y'all.

Comments